Monday, May 12, 2008

Masanya hampir tiba...

Aku makin pening bila nak fikir pasal keje ni...
yang paling memeningkan ialah masa untuk membuat keputusan hampir tiba... aku tak tahu keputusan mana patut aku buat...

memilih utk tukar kerja bermakna aku terpaksa mengorbankan masa aku untuk amar... aku tak akan lagi dapat menikmati masa yang terluang dgn amar.. aku tak dapat lagi sambung tido lepas subuh sambil memeluk amar... tak dapat lagi bawa amar jalan2 naik moto lepas kerja...aarrghhhh!!!sedihnyer.....

Tapi, kata faiz, untuk dapatkan sesuatu, kita pasti kena korbankan sesuatu...
Makin fikir, makin pening aku dibuatnya..
Mudah2an keputusan yang bakal aku buat nanti akan mendapat memberi kebaikan untuk kami sekeluarga...
Yang penting, apa yang aku buat adalah untuk puteraku amar dan untuk kebahagiaan aku dan faiz....

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.