Monday, October 1, 2012

Jamuan Hari Raya SAINS


Sebenarnya majlis Jamuan Hari Raya SAINS ni dah selamat berlangsung pada 14 September 2012 yang lalu, bertempat di Loji Rawatan Air Ngoi-Ngoi,Seremban. Untuk memeriahkan lagi majlis, kitorang geng-geng Internal Audit ni pun menyibukkan diri ke program ini…

Macam-macam menu disediakan, tapi..kurang berjaya menarik nafsu makan aku…  so, aku hanya melantak sedikit kambing (tu pun kambingnya kurang masak, maybe sebab tak sempat masak lama disebabkan permintaan yang terlalu tinggi), macaroni, kuew teow n sedikit kuih muih…hehe..banyak gak tu kan… 

First time aku perkenalkan geng-geng internal audit..Sebelah aku tu, Siti (Senior Exec Internal Audit) diikuti Kak Yana (Admin Clerk for Internal Audit) dan kiri sekali tu Kak Zila dari bahagian ICT. Siti tgh sarat pregnant 8 bulan…Kak Yana lak baru deliver baby last 3 months..Aku??? InsyaAllah, another two years (harap-harap x accident lg ler sebelum tempoh 2 years ni)

Antara menu yang aku jamah…satay, macaroni dan kuew teow tu okayler..(sebenarnya perut tgh berkeroncong…so, bila lapar sangat..semua makanan rasa sedap ler)… roti jala tu aku tak jamah pun, kak yana n siti yang habiskan…

Berposing sambil menjamu selera…yang mengapit aku tu Fiza dari Daerah Seremban dan Nina (bertudung biru), secretary Pengurus Besar.

Hehe..saje nak post muka sendiri…

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.