Sunday, October 28, 2012

Santai di Alamanda


Tujuan sebenar gi Alamanada ni sbb nak terminate Maxis broadband je…tapi, alang-alang dah sampai sini, kami ambil peluang yang ada ni untuk meluangkan masa bersama anak-anak…  macam biasa amar mesti request main game kat ground level area bowling (aku dah lupa nama pusat game tu).. aku lak bawa si Yana jalan-jalan kat area luar alamanda tengok air pancut…












Seronok tgk anak-anak happy… dan aku pasti, aku akan rindukan saat-saat ini bila masa berganjak kelak.. Dan sebab itulah, aku potretkan gambar-gambar ni dalam post ni supaya suatu hari nanti, aku, faiz dan anak-anak boleh mengimbau semula kenangan-kenangan ni  kelak…

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.