Tuesday, October 23, 2012

Terima kasih abang..

So, seperti yang dijanjikan dalam post sebelum ni…ni ler gambar handbag yang dihadiahkan oleh suami tersayang sempena harijadi ke 32…


Terima kasih abang atas ingatan dan kasih sayang ini ..semoga masjid yang kita bina diberkatiNya dan dirahmatiNya


Disebabkan dah celebrate di Jogoya, jadi takde lagi celebration di rumah... walauapapun, realitinya aku dah tua setahun dari sebelum ini….tapi, itule reality hidup yang mana kita akan makin tua dan kubur makin dekat…

Cuma, tak bestnye sebab besday aku x sama ngan yang lain.. actually besday hubby dan anak-anak semuanya dalam tempoh sebulan iaitu bermula dari 18.3 (Yana), diikuti amar (23.3), then meera (10.4) dan lastly my hubby (17.4). Betulkan dalam tempoh 30 hari?  Hehe..terror tak aku n Faiz merancang? Hikhikhik..sebenarnya accident gak tu… Tapi, yang senangnya, aku boleh buat majlis  celebrate besday secara serentak… Dan ini le kek besday utk celebration tahun 2012 yang lalu…

 
Gambar mak mertua dan anak saudara, Cupie terselit dalam gambar kek tu disebabkan besday diorang pun hampir sama tarikh ngan besday anak-anak aku...

1 comment:

mysyakids said...

beautifuuuuuuul! Nice cake

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.