Sunday, October 13, 2013

Belajar main bowling

Story on Sunday, 6.10.2013

Story ni dah lama ditulis, tapi 'hang' dlm hp aku..tu yg malas nak update blog via hp...huhuhu

Skali lagi, aku n En faiz decide family outing kali ni kat alamanda..mula2 kitorang tgk wayang. Hari tu citer kartun yg ada hanya Cloudy with a Chance of Meatballs 2..so utk anak2, kami layan je ler.. baru je 15 minit movie start, aku dah dengar bunyi dengkur En Faiz...hihihi...xpelah, yg penting anak2 enjoy..

Lepas habis wayang, amar request nak main game kat pusat hiburan keluarga tepi panggung wayang tu.. aku x suka sgt masuk pusat hiburan tu sbb bising!! so, aku ajak meera n yana main bowling....hihihi..


Gaya meera...

Budak genit, nana pun nak main gak..

Rupa budak hepi..

mmm...ni le hasilnya..tu pun sebab aku amik line yg ada pagar..kalau tak hasilnya maybe 0..hihihi..
x pelah, yg penting anak2 enjoy..lagipun, weekend le masanya utk kita spend masa dgn anak2.. tul tak?


No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.