Thursday, October 31, 2013

Bercanda di Kid'z Paradise lepas abis exam...

Story utk date 27.10.2013 (ahad).

Bukan aku yg bercanda tau...... dah nama pun Kid'z Paradise kan, ofcoz le jd port anak2 utk bercanda.....

Jumaat tadi (25.10.13) adalah hr last exam utk amar dan meera lepas dua minggu diorang berperang dgn buku2.....sian gak tgk amar kena mengadap buku utk prepare for exam..kejam ke aku paksa dia study? tp, klu aku x buat gitu, alamat semua kertas exam tu dijwp dgn plant vs zombie ataupun game bola. Tak ke haru jdnya..

So, sbg menghargai penat lelah anak2 (penatle sgtttt)...aku bw diorang bercanda di Kid'z Paradise...heaven giler diorang dr kul 11am sampailer dkt 5 petang..fuhhhh, boring giler aku tunggu!!!!!.. aku mls nak story panjang2..klu nak tahu lebih psl Kid'z Paradise ni boleh tgk entry af-aziey.blogspot.com/2013/03/syurga-anak-anak-di-kidz-paradise.html. so, let's the pictures story yek...

Jom panaskan badan...

Tak sah kalau tak main pasir kata sini...

Aku angkut bibik sekali ..hehe... utk tlg jaga anak2 kan... (makin berisi bibik aku sejak dok rumah aku ni..apa taknya, asyik kena makan je...hehehe) 

Aik, kakak lemas dalam bola ler?

Amar dan Meera suka sgt main benda anjing ni..seronok diorang dgr anjing menyalak bila bola masuk kat lubang  tulang tu... 

hihihi...mama pun nak join jugak main bola...(bibik tlg snapkan picture ni)

Yana happy dpt naik rimau

Ala picture x clear le...ni picture anak2 tgh seronok melompat.

Meera enjoy sungguh main ni.. tapi, si amar x berani lak naik ni... 

Anak mama ni mmg lasak ler..

belon big bear..

Ituler keje En Faiz sepanjang 5 jam... mengadap ipad sambil main game bola.. 
jawabnya, si mama dan bibik le yang kena menjaga anak2... nasiblerr....huhuhu

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.