Wednesday, November 27, 2013

Berubah wajah

Aik..betul ke blog af-aziey ni? Selalunya muka amar farouq yg menyambut korang kan... tapi kali ni jambangan bunga lak yang jadi penyambut blog...
Haah, betul le tu... Bermula 25.11.2013, blog af-aziey berubah wajah dari background kelabu hitam ke hijau alam. Nape tetiba tukar? Hehe...sajer je nak tukar mood..lagipun tak adil lak kat meera and yana sebab muka amar je jd cover.. tul tak?

Ni ler gambar anakanda amar farouq yang menjadi header blog untuk sekian lama...
masa ni amar baru 2 bulan rasanya..

Actually ni kali ketiga aku tukar background. Tapi ini kali pertama aku amik warna background yang bukan warna favourite aku (aku suka warna hitam)... Gambar header tu lak ni kali pertama aku tukar.

Moga korang suka dgn perubahan ni..hehe, tak suka ke? tapii, mmmm...aku suka je sebab mcm cute je..mcm comel je..hikhik... (mood tengah tak berapa normal ni..hehe.)

4 comments:

Zaza Abdul Latif said...

Lor sejak bila ko berblog ni kak jijah?? nway happy blogging!

Pengedar Shaklee SuperIbu said...

Salam
Comelnya baby

buatkan rasa teringin nak ber-baby kagi tapi dah cukup la 4

hehehehe

af-aziey said...

Zaza, dari 2008 lagi..tapi tak aktif sepanjang aku keje kat SYABAS, maklumler sibuk melayan bos ko dulu..huhuhu..
Sejak tukar keje ni, baru le boleh tgk blog balik...

af-aziey said...

Pn salwa (Pengedar Shaklee Superibu), hehehe...mmg seronok pegang baby tapi bila fikirkan cabaran mengandung, berpantang n berjaga malam tu yang buat saya pun fikir 2 kali..:)

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.