Monday, November 4, 2013

Jom santap di Aunty Aini's Garden Cafe

Aduhhh...tension sungguh le update blog via hp ni..apa taknya, panjang lebar aku mengarang story psl Department dating aku di Aunty Aini's  Garden Cafe pd minggu lepas tp bila aku save entry tu, terus hang kat status 'saving'.. tension!!! terpaksa ler taip balik entry dgn mood bengang..huhu..

Sebenarnya, ni kali kedua aku makan di sini.. kali pertama tu masa bulan 0gos yang lalu. Masa kali pertama dtg sini, mmg aku excited sbb cafe ni mmg bertemakan cafe dlm taman. Nampak segar sangat..banyak gak gambar aku snap masa ni..tapi, masa kali kedua sampai sini, aku x snap banyak gambar pun..cuma gambar ni je aku snap..  

Chicken chop dish ni mmg big portion...sampai rasa macam nak muntah je akibat over kekenyangan...huhu

Tu jer ler gambar yg aku snap masa visit kedua ni..

Tapi utk tatapan korang, aku upload sekali gambar2 yg aku snap masa visit pertama ke cafe ni. Jom kita tgk gambar2 yg ada..

Ni ler signboard Aunty Aini's Garden Cafe..

Sempat posing jap dgn Ct di depan pintu masuk ke cafe ni... hehe..
Tak sempat nak amik gambar dgn Kak Yana sbb masa ni dah gerimis..huhu

Tu meja yg kami pilih.. mmg dalam taman kan..

Ni pondok tempat utk makan sambil bersila..

Ni ler info psl cafe ni.. lokasi di Kampung Chelet, Nilai.. Buka dari Isnin to Saturday, tutup on Sunday...

Banyak lagi gambar yg aku snap, tapi aku tak upload sbb takut lak korang boring tgk semua pokok2 kat cafe tu.. huhuhu...yang penting, bagi aku tempat ni mmg relaks dan nyaman bagi mereka yang suka pada kehijauan dan juga sesuai bagi mereka yang inginkan kelainan...:)

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.